Mire jó egy honlap – weboldal?

Sok mindenre.. hobbi, üzlet, kereskedelem, szolgáltatás, stb..

Sokan foglalkoznak már honlapkészítéssel, ki így, ki úgy. Vannak jó ízlésű, tapasztalt, hozzáértő, nagy szakértelemmel rendelkező weblapkészítők is, de ezek ellenkezőjére is rá lehet találni bőven! Itt jön képbe a REFERENCIA (ami hamarosan itt is látható lesz). Ha nem tud az adott honlapkészítő megfelelő referenciát mutatni egy érdeklőnek, akkor ott baj van!
Mit kell nézni egy referencia oldalon? – erre a válaszra később fogok kitérni egy másik bejegyzésben…

Ha bármely terméket, vagy szolgáltatást meg szeretnénk ismertetni a most már egyre jobban növekvő internetes társadalommal, akkor már érdemes készíteni, vagy készíttetni egy jó megjelenésű weboldalt.  Ha már ezt megtettük, akkor jöhet a honlapkészítés “finomítása”, konfigurálása. Ugyanis az még semmit sem jelent, ha “fennt vagyunk a neten”. Össze kell gyűjtenünk azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amik szerintünk a legtöbb hasznot hoznák. Ha ezt megtettük, akkor érdemes olyan bemutatkozást, termékleírásokat készíteni, amiben többször szerepelnek azok a szavak, melyekre majd a keresőrendszerekből rátalálnak(google.hu bing.hu, yahoo.com, stb..) -ezeket hívjuk kulcsszavaknak. Itt kezdődik a KERESŐOPTIMALIZÁLÁS, azaz a KERESŐMARKETING!

Hogyan nő meg egy weboldal látogatottsága?

Ha jól össze van hangolva weboldalunkon az oldal címe, leírása, a weboldalon megjelenő képek címe, jól kapcsolódnak egymáshoz az aloldalak, akkor jó eséllyel meg fog jelenni a keresőkben! De ez még mindig nem elég.. A web-marketing célja a potenciális vevő, aki tényleg azt találja a weboldalon, amit keresett. A jól beállított weboldal egyre előrébb kerül a keresőkben, ahol általában csak az első három-négy oldalig van türelmük az érdeklődőknek(látogatóknak) keresgélni. Ha minél előrébb jutunk a keresőoldalakon, annál több látogatót tudunk hozni weboldalunkra.
Az a cél, hogy adott kulcsszóra keresve a keresőkben weboldalunk jó pozíciót érjen el. Itt kell odafigyelni arra, hogy szinte csak olyan kulcsszavakat használjunk egy adott (web)oldalon, ami tényleg csak a potenciális vevőket fogja érkeztetni a weboldalunkra.

Weboldal készítés, keresőoptimalizálás, web-marketing tanácsadás,